Αποστολές σε όλη την Ελλάδα ΧΩΡΙΣ επιπλέον χρέωση μεταφορικών δυσπρόσιτης περιοχής επιλέγοντας "Αντικαταβολή"
2102616237

Καλάθι Αγορών

Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.

Πολιτική Επιστροφών

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα επιστροφής της παραγγελίας του βάση των παρακάτω όρων:

  1. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας
  2. Τα μεταφορικά είναι δωρέαν σε αυτή την περίπτωση.Ο πελάτης έχει δυνατότητα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός 14 εργάσιμών ημέρων, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχε επιλέξει κατά την παραγγελία και θα πραγματοποιηθεί αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων :
    • Πιστωτική Κάρτα : H επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτας σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
    • Αντικαταβολή : Θα χρειαστεί να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να προχωρήσουμε σε επιστροφή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
  3. Η επιστροφή των δεμάτων γίνεται δεκτή απο την εταιρεία εφόσον δεν εχει καταστραφεί η παραποιηθεί η εξωτερική συσκευασία του προιόντος, το προιόν θα πρέπει να μην έχει χρησημοποιηθεί απο τον αγοραστή και δεν θα πρέπει να λείπουν οι ταινίες ασφαλείας απο αυτό.
  4. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  5. Επιστροφές των προιόντων μπορούν να γίνουν μέσα σε 14 εργάσιμες απο την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας απο τον πελάτη, με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγορας , εφόσον έχει ενημερώσει ο πελάτης την εταιρεία. Δεν είναι υποχρεωμενος ο πελάτης να αναφέρει τον λόγο επιστροφής.Η εταιρεία πληρή τις διαδικασίες επιστροφής ποτ αναγράφονται στο το Ν.2251/1994 του Αστικού Κώδικα.
  6. Η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή , κοτοπιν συννόησης να επιστρέψει το προιόν εντος 14 ημέρων απο την ημέρα παραλαβής του είδους ,αν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα σε αυτό, στην αντίστοιχει αντιπροσωπία χωρίς καμία χρέωση μεταφορικών και να γίνει αντικατάσταση ή επισκευή μετά απο ελεγχο, οπως κρίνει η αντιπροσωπία βάση νόμου.
  7. Σε περίπτωση που ο αγοραστής παραλάβει είδος ,το χαλάσει ή προκαλέσει ζήμια κατα τη συναρμολόγηση ή τη λάθος χρήση αυτού , τα μεταφορικά για να πάει και να επιστρέψει στην αντιπροσωπία επιβαρύνουν τον ίδιο. Το ‘’λάθος’’ επιβεβαιώνεται απο το serviceτης εκάστοτε εταιρείας που θα το παραλάβει και θα το ελέγξει.
  8. Η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί την επιστροφή χρημάτων ή μερος αυτών σε περίπτωση που ο πελάτης επιστρέψει δέμα κατα τον ίδιο τρόπο με την παραλαβή του χωρίς να ενημερώσει ή το ειδος που έχει στείλει δεν πληροί  τα ανωτέρω ( Παρ.3 χαλασμένη ή φθαρμένη συσκευασία κλπ).
  9. Μπορείτε να ενημερωθείτε τηλεφωνικώς για τις αντιπροσωπίες που δίνουν επιπλέον έτη στην εγγυησή των προιόντων αλλά και στο τρόπο αποστολής σε περιπτωση που το προιόν εντος εγγυησης παρουσιάσει πρόβλημα. (Βλέπε μενού –Εγγυήσεις)
  10. Στην περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν πλακέτα , οπώς μοτέρ παραθύρων, πλακετες , μοτερ γκαραζόπορτας η εταιρεία έχει δικαίωμα οι επιστροφές να μην γίνονται δέκτες.
  11. Στην περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά μέρη η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ελέγξει και στη συνέχεια να αποφασίσει αν θα γίνει δεκτή η επιτροφή του είδους .
  12. Επιστροφές προιόντων δεν γίνονται δεκτές σε παραγγελίες πελατών που ζητησαν με εντολή τους και παραγγέλθηκαν προιόντα ή ανταλλακτικά προιόντων με ειδική παραγγελία .
  13. Προς αποφυγή ταλαιπωρίας του πελάτη καλό είναι να ελέγχει προσεκτικά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας την κατάσταση των προϊόντων να είναι το άθικτο στη συσκευασία του προκειμένου να διαπιστωθούν άμεσα τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα κτλ.) κατά την παραλαβή .

8