Αποστολές σε όλη την Ελλάδα ΧΩΡΙΣ επιπλέον χρέωση μεταφορικών δυσπρόσιτης περιοχής επιλέγοντας "Αντικαταβολή"
2102616237

Καλάθι Αγορών

Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι αγορών σας.

Πολιτική επιστροφών

    1. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας
    2. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης δικαιούται να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
    3. Επιστροφές των προιόντων μπορούν να γίνουν μέσα σε 14 εργάσιμες απο την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας απο τον πελάτη, με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγορας , εφόσον έχει ενημερώσει ο πελάτης την εταιρεία. Δεν είναι υποχρεωμενος ο πελάτης να αναφέρει τον λόγο επιστροφής.Η εταιρεία πληρή τις διαδικασίες επιστροφής ποτ αναγράφονται στο το Ν.2251/1994 του Αστικού Κώδικα.
    4. Η επιστροφή των δεμάτων γίνεται δεκτή απο την εταιρεία εφόσον δεν εχει καταστραφεί η παραποιηθεί η εξωτερική συσκευασία του προιόντος, το προιον θα πρέπει να μην έχει χρησημοποιηθεί απο τον αγοραστή και δεν θα πρέπει να λείπουν οι ταινίες ασφαλείας απο αυτό.


Ο πελάτης έχει δυνατότητα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός 10 εργάσιμών ημέρων, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχε επιλέξει κατά την παραγγελία και θα πραγματοποιηθεί αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων :

    • Πιστωτική Κάρτα : H επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτας σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
    • Αντικαταβολή : Θα χρειαστεί να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να προχωρήσουμε σε επιστροφή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

  1. Η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή , κατοπιν συνεννοησης να επιστρέψει το προιον εντος 14 ημέρων απο την ημέρα παραλαβής του είδους στην αντίστοιχη αντιπροσωπία χωρίς καμία χρέωση μεταφορικών και να γίνει αντικατάσταση ή επισκευή μετά απο ελεγχο, οπως κρίνει η αντιπροσωπία βάση νόμου.
  2. Η εταιρεία μπορεί να αρνηθεί επιστροφή χρημάτων ή μερος αυτών σε περιπτωση που ο πελάτης επιστρέψει δέμα κατα τον ίδιο τρόπο με την παραλαβή του χωρίς να ενημερώσει ή το ειδος που έχει στείλει δεν πληρεί τα ανωτέρο ( χαλασμένη ή φθαρμένη συσκευασία κλπ).
  3. Μπορείτε να ενημερωθείτε τηλεφωνικώς για τις αντιπροσωπίες που δίνουν επιπλέον ετη στην εγγυησής των προιόντων τους αλλά και στο τρόπο αποστολής σε περιπτωση που ενα προιον εντος εγγυησης παρουσιάσει πρόβλημα.
  4. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.
  5. Στην περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν πλάκέτα , οπώς μοτέρ παραθύρων, πλακετες , μοτερ γκαραζόπορτας η εταιρεία έχει δικαίωμα οι επιστροφές να μην γίνονται δέκτες.
  6. Στην περίπτωση αγοράς συσκευών που περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά μέρη η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ελεγξει και στη συνέχεια να αποφασίσει αν θα γίνει δεκτή η επιτροφή του είδους .
  7. Επιστροφές προιόντων δεν γίνονται δεκτές σε παραγγελίες πελατών που ζητησαν με εντολή τους και παραγγέλθηκαν προιόντα ή ανταλλακτικά προιόντων με ειδική παραγγελία .
  8. Προς αποφυγή ταλαιπωρίας του πελάτη καλό είναι να ελέγχει προσεκτικά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας την κατάσταση των προϊόντων να είναι το άθικτο στη συσκευασία του προκειμένου να διαπιστωθούν άμεσα τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα κτλ.) κατά την παραλαβή .

8